Muuda oma ID-kaart
Olerexi krediitkaardiks!

  • Püsikliendi tavasoodustused*
  • Toimib nagu maksekaart
  • Intress 0%
Lepingut ei leitud

Üldtingimused

OLEREX AS ERAISIKU KREDIIDILEPINGU ÜLDTINGIMUSED
Kehtivad alates 11.04.2016
  1. Mõisted
    • 1.1.Olerex – AS Olerex, registrikood 10136870, asukoht Võru 176, 50112 Tartu.
    • 1.2. Klient – füüsiline isik, kellega Olerex on sõlminud Lepingu ja kelle isik on tuvastatud ID-kaardi abil ning kes on andnud Olerexile nõusoleku oma andmete saamiseks, kasutamiseks ja kontrollimiseks Lepingus kokkulepitud korras.
    • 1.3. Leping – Olerexi ja Kliendi vahel sõlmitud kokkulepe Krediidilimiidi kasutamise kohta, sh üld- ja põhitingimused, üld- ja põhitingimuste lisad ning kokkulepped üld- ja/või põhitingimuste muutmise ja/või täiendamise kohta. Leping edastatakse põhitingimustes (edaspidi nimetatud: PT) märgitud Kliendi e-posti aadressile.
      • 1.3.1. Lepingu üldtingimused (edaspidi nimetatud: ÜT) – Lepingu osa, milles on sätestatud teave Lepingu objekti, Kaardi aktiveerimise ja kasutamistingimuste ning makseviisi kohta ja muud üldsätted.
      • 1.3.2. Lepingu põhitingimused – Lepingu osa, milles on sätestatud teave Lepingu Poolte, Lepingu sõlmimise kuupäeva ja krediidilimiidi kohta ning muud tingimused.
    • 1.4. Kaart – Kliendile Politsei- ja Piirivalveameti (edaspidi nimetatud PPA) poolt välja antud ID-kaart, mis kehtib kõigis Olerexi Teenindusjaamades kõikide kaupade või teenuste omandamiseks Tehingute tegemisel.
    • 1.5. Teenindusjaam – mehitatud kauplemiskoht, kus Klient saab teha Kaardiga Tehinguid Kaupade ja Teenuste soetamiseks.
    • 1.6. Pool või Pooled – eraldi või ühiselt Olerex ja Klient.
    • 1.7. Kaup – mistahes vallasasi, mida müüakse või pakutakse Teenindusjaamas Kliendile müügiks (kütus, muud kaubad).
    • 1.8. Teenus – Teenindusjaamas pakutav sõiduki pesemise ning muu Teenus.
    • 1.9. Tehing – Kliendile Kaupade müük ja Teenuste osutamine ning nende eest Krediidilimiidi ulatuses Kaardiga tasumine.
    • 1.10. Tehingu dokument - teenindaja poolt Kliendile Tehingu toimumise tõendina väljastatud kviitung.
    • 1.11. Krediidilimiit – kokkulepitud piirsumma eurodes, mille ulatuses võib Klient teha Kaardiga Tehinguid. Krediidi kasutamise eest intressi ei arvestata.
    • 1.12. Maksetähtaeg – hiliseim kuupäev, mil Klient kohustub tasuma Lepingu raames ostetud Kaupade ja Teenuste eest.
    • 1.13. PIN kood – Kaardi autoriseerimiseks ja kasutamiseks kasutatav salajane identifitseerimisnumber, mis määratakse Kliendi poolt Olerexi kodulehel krediidi taotlemise ajal ning mida Kliendil on võimalik hilisemalt muuta.
    • 1.14. Iseteenindus - Veebilehe keskkond aadressil www.olerex.ee , mille kaudu Klient saab Olerexile esitada taotlusi, aktiveerida oma Kaardi, samuti saab Klient teavet Kaardi kasutamise ja tingimuste kohta ning saata ja vastu võtta teateid Olerexiga. Iseteeninduskeskkond on Poolte peamine omavaheline suhtluskanal.
    • 1.15. Väljavõte - Kliendile Iseteeninduse kontol kättesaadav aruanne Kaardiga tehtud Tehingutest ja toimingutest.
  1. Lepingu objekt
    • 2.1. Olerexi poolt määratud hinnaga Kauba ning Teenuste müük Kliendile
  1. Lepingu sõlmimine, Kaardi aktiveerimine ja kasutamine
    • 3.1. Pärast korrektselt täidetud Taotluse saamist teeb Olerex otsuse Lepingu sõlmimise ja Krediidilimiidi andmise ning antava Krediidilimiidi suuruse kohta. Olerexil on õigus keelduda Lepingu sõlmimisest ja/või soovitud Krediidilimiidi andmisest ilma vastavat otsust kommenteerimata.
    • 3.2. Klient on kohustatud Teenindusjaamas esitama teenindajale Kaardi ning sisestama Kaardi PIN koodi makseterminalis olevasse lugejasse. Õigesti sisestatud PIN koodi loetakse Kliendi digitaalallkirjaks
    • 3.3. Kaarti teenindatakse, kui see on aktiivne (s.o Kaart ei ole blokeeritud) ja Klient on sisestanud õige PIN-koodi.
    • 3.4. Klient kohustub Kaardi kasutamisel järgima kõiki Kaardi kasutamiseks ettenähtud reegleid, sh hoidma saladuses ja kolmandatele isikutele kättesaamatuna Kaardi PIN-koodi.
    • 3.5. Olerexil on õigus Kaardi Krediidilimiidi kasutamine tõkestada, kui PIN koodi on sisestatud kolm korda järjest valesti, kui Klient ei ole täitnud maksekohustusi või ületatakse Krediidilimiiti. Olerex ei vastuta Kaardi kasutamise tõkestamisest tulenevate kahjude eest.
    • 3.6. ID-kaardi kehtivuse määrab PPA. Olerexil on õigus blokeerida Kliendi Krediidilimiidi kasutamine pärast 3 (kolme) kuu möödumist, kui Klient ei ole teinud Kaardiga Tehinguid.
    • 3.7. Klient kohustub mitte ületama Krediidilimiiti ja mitte tegema tehinguid Kaardiga Krediidilimiidi täitumisel. Klient kohustub tasuma Olerexile krediidilimiidi ületamise korral summad, mis ületavad Krediidilimiiti.
    • 3.8. Kliendi poolt Krediidilimiidi ületamisel, Kaardi mittekasutamisel vastavalt Lepingu p 3.6, maksekohustuste rikkumise korral ja/või Kliendi maksevõime vähenemisel, on Olerexil õigus ühepoolselt Kliendi Krediidilimiit eelnevalt hoiatamata blokeerida. Krediidilimiidi blokeerimise korral on Olerexil õigus blokeerimise lõpetamine siduda lisatingimustega, sealhulgas nõuda võlgnevuse tasumist. Olerex ei vastuta Kliendile Kaardi Krediidilimiidi blokeerimisest tekkida võivate kahjude eest.
  1. Arveldused ja maksekohustus
    • 4.1. Tehingud registreeritakse teenindusjaamades kehtivas jaehinnas, mille kohta väljastatakse Kliendile Tehingu dokument. Tehingule rakenduvad püsikliendisoodustused, mis on avaldatud veebilehel www.olerex.ee. Soodustusi arvutatakse ja rakendatakse arve väljastamisel. Erikampaaniate soodustused eraisiku krediidilepingu raames ei rakendu.
    • 4.2. Olerex esitab Kliendile arve koos eelmise arvestusperioodi Tehingute väljavõttega hiljemalt 7 (seitsme) kalendripäeva pärast arvestusperioodi lõppu. Arve tähtaegne esitamata jätmine ei vabasta Klienti maksekohustusest. Kui Klient ei ole arvet saanud, kohustub Klient sellest koheselt teavitama Olerexi kliendituge ja Olerex väljastab kordusarve.
    • 4.3. Arve esitatakse Lepingu PT-s märgitud Kliendi e-posti aadressile või Kliendi soovil Lepingu PT-s märgitud postiaadressile
    • 4.4. Klient kohustub tasuma Kaardiga sooritatud Tehingute eest arvel näidatud ulatuses ja maksetähtajaks pangaülekandega Olerexi poolt näidatud arveldusarvele viidates maksekorralduses viitenumbrile ja/või arve numbrile. Arve maksetähtaeg on 7 (seitse) kalendripäeva arve kuupäevast. Kliendil on kohustus tasuda kõigi Kaardiga sooritatud Tehingute, sealhulgas sideliini rikke tõttu või muul põhjusel võimalikuks osutunud Krediidilimiiti ületavate Tehingute eest.
    • 4.5. Rahaliste kohustuste täitmisega viivitamisel on Olerexil õigus blokeerida Kliendi Kaart ja nõuda Kliendilt tähtaegselt tasumata summast viivist 0,5 % päevas iga viivitatud päeva eest
    • 4.6. Kliendi poolt Tehingu vaidlustamise tähtajaks on 2 (kaks) kuud arvates Tehingu tegemise hetkest ja võimaliku hüvitise tasumise eelduseks on Tehingut tõendavate dokumentide esitamine. Arve vaidlustamisest või muu vaidluse lahendamisest ning mistahes pretensioonide esitamisest sõltumata on Kliendil kohustus arve(d) tasuda Olerexile tähtaegselt
  1. Vastutus
    • 5.1. Lepingust tulenevate kohustuste täitmata jätmise või mittekohase täitmise korral on Klient ja Olerex õigustatud kasutama kõiki Lepingus või õigusaktides sätestatud õiguskaitsevahendeid
    • 5.2. Klient kohustub tasuma Olerexile kõik oma kohustuste mittetäitmisega või mittekohase täitmisega, sealhulgas nõude sissenõudmisega seotud kulud. Olerexil on õigus nõuda iga Kliendile võlgnevuse meeldetuletamise, hoiatuskirja või muu sarnase kirja esitamise eest seaduses sätestatud määras teenustasu.
    • 5.3. Kaardi kaotamise, varguse ja PIN-koodi kolmandatele isikutele teatavaks saamise korral vastutab Klient kõigi Kaardiga sooritatud Tehingute eest.
    • 5.4. Pooled ei vastuta Lepingust tulenevate kohustuste täitmise eest, mis on põhjustatud vääramatust jõust ja muudatustest seadusandlusest.
  1. Lepingu kehtivus, ülesütlemine ja tingimuste muutmine
    • 6.1. Leping jõustub Poolte poolt allkirjastamise hetkest ja on sõlmitud tähtajatuna.
    • 6.2. Poolel on õigus Leping igal ajal üles öelda, teatades sellest teisele Poolele kirjalikult ette (korraline ülesütlemine). Leping lõpeb 14. (neljateistkümnendal) päeval arvates ülesütlemisavalduse kättetoimetamisest postiga või digitaalselt allkirjastatud avalduse kättesaamisest e-posti teel.
    • 6.3. Olerexil on õigus Leping mõjuval põhjusel erakorraliselt ilma punktis 6.2 nimetatud tähtaega järgimata üles öelda eelkõige kui Kliendil on Olerexi ees võlgnevus või kui on toimunud sündmus, mille tulemusel on takistatud lepingu nõuetekohane täitmine.
    • 6.4. Lepingu ülesütlemisega või ülesütlemisavalduse saamisega samaaegselt on Olerexil õigus blokeerida Krediidilimiidi kasutamine.
    • 6.5. Lepingu lõppemine ei mõjuta enne lepingu lõppemist tekkinud rahaliste nõuete sissenõutavaks muutumist ega rahuldamist.
    • 6.6. Olerexil on õigus muuta ühepoolselt Lepingu üldtingimusi, kui ta teavitab Klienti muudatusest eelnevalt Olerexi kodulehel või muul viisil ja annab Kliendile Lepingu ülesütlemiseks tähtaja vähemalt 1 kuu. Muudatuste tegemist ei pea Olerex eelnevalt põhjendama, kaasa arvatud muudatused allahindluses toodetele või teenustele. Kui Klient ei ole eelnimetatud tähtaja jooksul Lepingut üles öelnud või on asunud Kaarti kasutama, loetakse, et Klient on muudatusega nõustunud.
  1. Teatamiskohustused ja teadete edastamine
    • 7.1. Klient on kohustatud teavitama Olerexi Lepingus fikseeritud kontaktandmete, sh nime, posti- või e-postiaadressi muutumisest ja pankrotiavalduse esitamisest Kliendi vastu 7 (seitsme) kalendripäeva jooksul alates vastava sündmuse toimumisest. Kuni kontaktandmete ja muude rekvisiitide muutumisest teavitamiseni loetakse, et Lepingus toodud Kliendi andmed kehtivad
    • 7.2. Kõik Poolte poolt esitatavad õiguslikku tähendust omavad teated (taotlused, ettepanekud, avaldused jms) peavad olema esitatud kirjalikus vormis. Sellised kirjalikud teated loetakse kättesaaduks, kui need on postiasutusele üle antud väljastamiseks Lepingus sätestatud rekvisiitidel ja teate postiasutusele üleandmisest on möödunud 3 (kolm) kalendripäeva. Tehingu kirjaliku vormiga loetakse võrdseks tehingu elektrooniline vorm. Õiguslikku tähendust mitteomavaid informatiivse sisuga teateid võib esitada suulises vormis või e-posti teel lepingus fikseeritud aadressil.
  1. Muud tingimused
    • 8.1. Infot arvete, Tehingute jms kohta saab Klient ööpäevaringselt Iseteenindusest ning Olerexi klienditoelt tööpäevadel kell 8:00 kuni 17:00 telefonil +372 6100 100.
    • 8.2. Klient kohustub mitte avaldama kolmandatele isikutele Lepingu PT sisu
    • 8.3. Klient nõustub tema poolt Olerexile avaldatud kontaktandmete, isikukood, maksehäire tekkimise ja lõppemise kuupäev ja summa, edastamisega AS`ile Krediidiinfo ning lubab loetletud andmete töötlemist krediidiotsuste langetamise eesmärgil AS`i Krediidiinfo hallatavas registris. Klient saab tema kohta AS`i Krediidiinfo poolt töödeldavate isikuandmetega tutvuda veebilehel www.krediidiinfo.ee .
    • 8.4. Klient nõustub tema poolt Olerexile avaldatud kontaktandmete, kliendi isikukood, maksehäire tekkimise ja lõppemise kuupäev ja summa, edastamisega kolmandatele isikutele võlgnevuse sissenõudmise eesmärgil. Kliendil on õigus tutvuda oma töödeldavate andmetega ja nõuda nende töötlemise lõpetamist seaduses sätestatud korras. Lepingu täitmise eesmärgil teeb Olerex koostööd lepingupartneritega, kellele Olerex võib Kliendiga seotud andmeid edastada. Klient nõustub, et Olerex võib edastada Kliendile Olerexi koostööpartnerite pakkumisi.
    • 8.5. Lepingust või sellest tulenevatest kohustutest tulenevad vaidlusküsimused lahendatakse poolte vahel läbirääkimiste teel. Kliendil on õigus pöörduda oma õiguste kaitseks Tarbijakaitseameti poole (postiaadress Rahukohtu 2, 10130 Tallinn). Läbirääkimiste ebaõnnestumisel lahendatakse vaidlused Eesti Vabariigi seadusandluse alusel seadusjärgses kohtus. Välisriigis elava Kliendi vastu, kellele laieneb eksterritoriaalsus, ja välisriigis töötava avalikust teenistujast Eesti Vabariigi kodaniku vastu võib esitada hagi tema viimase Eesti-elukoha järgi.
    • 8.6. Klient kohustub katma Olerexi kulud, mis on seotud kohtueelse ja kohtuliku võla sissenõudmisega.
    • 8.7. Leping on sõlmitud elektroonilises vormis. Lepingu põhitingimused allkirjastatakse Poolte poolt digitaalselt.